0

Köszönjük a rendelését. Örömmel tölt el minket!

Köszönjük a rendelését. Örömmel tölt el minket!

Mielőtt úgy ugrálhatnál az örömtől mint a képen lévő Katka, a megrendelésedet [ID] előbb fel kell dolgoznunk. Az e-mailedre most kapsz egy megerősítést és pár hasznos információt a rendelésről. 

Gyakori kérdések (GYIK)

1. Nem tudom mikor jön le a megrendelésem

Minden termékünk raktáron van, ezért már szaladunk is, hogy kikereshessük az általad megrendelt terméket. Legkésőbb holnap átadjuk a szállítónak (attól függően hány óra van, a hamar beérkező rendeléseket még aznap érkezünk!) és holnapután már nálad is van a csomag. Kivételt képeznek a hétvégék, mikor a szállítók nem dolgoznak.

Néha megtörténik, hogy ha egyszerre sok terméket rendelsz, több raktárból kell őket leküldetnünk országszerte. Ebben az esetben e-mailben értesítünk majd, hogy a leszállítás eltolódhat egy nappal. 

2. Sztornózni szeretném a rendelést

Kérünk, hogy a lehető leggyorsabban értesíts minket bármelyik elérhetőségi módon, ha le szeretnéd állítani a rendelési folyamatot. Elég megírnod nekünk, hogy "sztornózni szeretném a megrendelést [ID]!".

3. Lusta vagyok, mi tévő legyek?

Ez nagyrészt a te harcod, mi itt csak cipőket árulunk! De a lustaságodat megélheted Instagram oldalunkon vagy Facebook oldalunkon.

PS: Az értékesítés nyilvántartásáról szóló törvény szerint az eladó köteles nyugtát adni a vevőnek. Ugyanakkor köteles a beérkezett bevételeket online módon nyilvántartani az adóhatóságnál; műszaki hiba esetén legkésőbb 48 órán belül, ha az adózó normál üzemmódban regisztrálja az adott pénztárgépben történő értékesítést.

Newsletter

Jó dolgok történnek olyanokkal, akik feliratkoznak hírlevelünkre.

A bejelentkezéssel elfogadja hogy feldolgozzuk személyes adataidat.

kerdesek@d-sport.hu Hétköznap egy órán belül válaszolunk
Partnerek:
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky společnosti Google.
Rendezés
Szűrő