Köszönjük a rendelését. Örömmel tölt el minket!
Köszönjük a rendelését. Örömmel tölt el minket!
Mielőtt úgy ugrálhatnál az örömtől mint a képen lévő Katka, a megrendelésedet [ID] előbb fel kell dolgoznunk. Az e-mailedre most kapsz egy megerősítést és pár hasznos információt a rendelésről.
Gyakori kérdések (GYIK)
1. Nem tudom mikor jön le a megrendelésem
Minden termékünk raktáron van, ezért már szaladunk is, hogy kikereshessük az általad megrendelt terméket. Legkésőbb holnap átadjuk a szállítónak (attól függően hány óra van, a hamar beérkező rendeléseket még aznap érkezünk!) és holnapután már nálad is van a csomag. Kivételt képeznek a hétvégék, mikor a szállítók nem dolgoznak.
Néha megtörténik, hogy ha egyszerre sok terméket rendelsz, több raktárból kell őket leküldetnünk országszerte. Ebben az esetben e-mailben értesítünk majd, hogy a leszállítás eltolódhat egy nappal.
2. Sztornózni szeretném a rendelést
Kérünk, hogy a lehető leggyorsabban értesíts minket bármelyik elérhetőségi módon, ha le szeretnéd állítani a rendelési folyamatot. Elég megírnod nekünk, hogy "sztornózni szeretném a megrendelést [ID]!".
3. Lusta vagyok, mi tévő legyek?
Ez nagyrészt a te harcod, mi itt csak cipőket árulunk! De a lustaságodat megélheted Instagram oldalunkon vagy Facebook oldalunkon.
PS: Az értékesítés nyilvántartásáról szóló törvény szerint az eladó köteles nyugtát adni a vevőnek. Ugyanakkor köteles a beérkezett bevételeket online módon nyilvántartani az adóhatóságnál; műszaki hiba esetén legkésőbb 48 órán belül, ha az adózó normál üzemmódban regisztrálja az adott pénztárgépben történő értékesítést.